Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pytania i odpowiedzi (FAQ)

FAQ – Ewa Michalak

FAQ

Wysyłka, zwroty, rozmiary, modyfikacje, obsługa zamówień i inne pytania – wszystko w jednym miejscu.

Wysyłka

Tak, wysyłamy. Musisz skorzystać z naszej strony dla klientów spoza UE czyli www.ewa-michalak.eu.

Oczywiście, że tak! Wszystkie kraje z UE są w naszym zasięgu!

W wyjątkowych okolicznościach – tak. Napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i ocenimy co da się zrobić w Twojej sprawie.

Nie, zwroty do paczkomatu nie zostaną podjęte.

Nie, nie mamy takiej opcji.

Nie, takie przesyłki wrócą do nadawcy.

Zwroty i wymiany

Oznacza, że nie produkujemy na magazyn i tworzymy produkty specjalnie z myślą o Tobie. Nie wpływa to jednak na możliwość zwrotów i wymian. To nie jest to samo co „specjalne zamówienie”, które faktycznie jest bezzwrotne i nie podlega wymianie.

Oczywiście i to nawet do 30 dni! Napisz do nas maila na sklep@ewa-michalak.pl, a podpowiemy, jak podziałać dalej.

Zwrot środków realizujemy tą samą metodą co płatność. Alternatywnie możemy przeksięgować kwotę na nowe zamówienie jeżeli takie złożysz.

W miarę możliwości: wymieniamy haftki, pęknięte druty itp. Jeśli stanik jest mechanicznie uszkodzony (np. przez pralkę), niestety nie pomożemy. Jeżeli masz wątpliwość czy damy radę coś naprawić – napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i doradzimy Ci czy da się uratować Twoją bieliznę.

Rozmiary i kroje

To moje autorskie konstrukcje biustonoszy, każda ma swoją charakterystykę. I każda jest inna. Tutaj masz link do opisu wszystkich krojów.

Fiszbina to drut pod miską, który trzyma pierś w ryzach i pomaga utrzymać kształt.

Nie mam takich produktów w asortymencie.

Tak – stworzyłam autorską rozmiarówkę opartą na realnych wymiarach, co powoduje, że pojawiają się różnice względem innych producentów. Jeżeli masz wątpliwości napisz na sklep@ewa-michalak.pl i pomożemy dobrać Twój rozmiar.

Rozmiary w mojej marce nie przekładają się 1:1 – żeby mieć pewność musisz sprawdzić swoje wymiary w kalkulatorze rozmiarów.

To moja autorska rozmiarówka i nie odpowiada ona bezpośrednio żadnej innej. Jeżeli chcesz określić swój rozmiar w mojej marce skorzystaj proszę z kalkulatora rozmiarów.

Najlepiej skorzystać z kalkulatora rozmiarów, a w związku z tym, że w innej marce możesz mieć zupełnie inny rozmiar to jeżeli pojawią się wątpliwości – napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i doradzimy Ci od jakiego rozmiaru powinnaś zacząć.

To jest kwestia indywidualna (rozmiar, konsystencja tkanki, kształt piersi), a także z jakiego kroju na jaki chcesz przejść.

Konstrukcją – w topach FB dostępne są znacznie większe rozmiary.

Modyfikacje i zamówienia specjalne

To zamówienie bez zwrotne i nie podlegające wymianie, które wymaga dodatkowej opłaty. Najczęściej są to produkty w rozmiarach specjalnych, ale zdarzają się także modyfikacje (np. brak jakiegoś dodatku czy zmiana zapięcia)

Przez meila na adres sklep@ewa-michalak.pl. Możesz napisać i opisać jakie masz życzenie (np. rozmiar specjalny albo modyfikacja produktu), a my damy Ci znać co faktycznie jest wykonalne. Pamiętaj jednak, że takie zamówienie jest bezzwrotne i nie podlega wymianie, a także wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Nie wszystko się da bo i nie wszystko jest możliwe, ale napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i spróbujemy coś wymyślić.

Często nie ma z tym problemu – warto napisać do nas na sklep@ewa-michalak.pl

To zależy – napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i ustalimy czy da się wykonać taką przeróbkę. Pamiętaj jednak, że ogranicza nas dość mocno ilość kolorów zapięć do staników dla karmiących.

Ponieważ są to ostatnie sztuki danego modelu i prawdopodobnie nie możemy go już doszyć ze względu na brak materiałów.

Często tak – napisz na sklep@ewa-michalak.pl i sprawdzimy możliwości.

Ze względu na niepowtarzalne koronki jakich używamy, nasze produkty nigdy nie występują w innych kolorach niż widoczne na stronie. Możesz wybrać inny kolor w obrębie danego kroju, ale to nie będzie dokładnie taki sam produkt.

Obsługa zamówień

Nieobsłużone – zamówienie zostało złożone i czeka na obsługę sklepu.

Realizowane – zamówienie jest opłacone i teraz trafi do produkcji (czyli na krojownie → szwalnie → wykończenie i kontrolę jakości → magazyn)

Pakowane – zamówienie w magazynie, czeka na etykietę.

Gotowe do wysłania – czeka na kuriera.

Wysłane – zamówienie jest już w drodze do Ciebie!

Dodatkowe statusy:

Oczekuje na płatność – płatność nie została zrealizowana i należy ją ponowić

Wstrzymane – zamówienie wymaga konsultacji

Klient anulował – brak płatności lub na prośbę klienta.

Napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl, opisz zmianę, a my coś zaradzimy :)

Inne

Yes! :D

W takim razie – Miło Cię tutaj widzieć! :D Najlepiej zacząć od kalkulatora rozmiarów gdzie będziesz mogła określić swój rozmiar w mojej autorskiej rozmiarówce.

Tak, można umówić wizytę w naszym kalendarzu.

Nie, moje fiszbiny nie zawierają niklu.

Nie szyjemy na wymiar, ale stworzyłam bardzo szeroką rozmiarówkę dzięki czemu powinnaś móc znaleźć rozmiar dla siebie.

Świetnie! Napisz do nas na sklep@ewa-michalak.pl i wyślemy instrukcję.

Bardzo miło mi to słyszeć! Możesz zostawić swoją opinię na wizytówce google. Dziękuję!

pixel